Grattis farbror!

Om Göteborg Nonstop gör det, tänker jag minsann inte vara sämre…

Idag gratulerar vi nämligen Kakaphonia's egna Andy bloody K som klockar in på den stora trenollan!!

Varför uppmärksamma en tjomme som Andy K då? Jo, för att han är en förbannat bra människa – och bra personer förtjänar helt enkelt lite extra uppmärksamhet.

Sedan vi lärde känna varandra för 14 år sedan har mitt liv berikats med en skopa festliga upptåg, resor högt och lågt och en rejäl portion jävligt roliga tider. Jag säger därför stort grattis och tackar för alla de galenskaper den här skogsmullen med förkärlek till en skottsk rökig har dragit med mig på hittills.

Grattis gubbe!

Olle
Twist Action Heroes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0