Saturday night's alright for fighting!

Hey rockers and rollers...

Efter en kul kväll igår som började på Horns Up Sweden med ett ösigt framträdande av Lizzy Insane och avslutades med tokdans på KB, har man nu hämtat krafterna efter en tur på stadens gator... Total lycka över fem ynka plusgrader - sjukt... Måtte det hålla i sig nu!

Har glömt att uppmärksamma att Bruce Kulick (gitarrist i Kiss 1984-1996) har släppt en ny platta - dåligt av mig! Jag skämmes. Detta är ett rockigt alster och roligast av allt är att Gene Simmons' (Kiss) son Nick Simmons gästsjunger på en låt! Något han gör jävligt bra och över alla tänkbara förväntningar. Alltid roligt med positiva överraskningar... Lyssna själva:

Bruce Kulick – Hand Of The King

Hela plattan är bra och gästas även av bland annat Gene Simmons själv samt John Corabi (ex-Mötley Crüe, ex-Union m.m.). Tunga namn. Den ligger i sin helhet på Kulick's hemsida och är värd en genomlyssning och naturligtvis ett köp om den faller dig i smaken.

http://www.kulick.net/

Vet fortfarande inte vart det bär av i afton. Men känner jag mig själv rätt lär det väl sluta på KB även inatt...! Inte utan att man blivt kallad "inventarie" både en och två gånger, haha...

Well, ha en fin lördagskväll gott folk - det tänker jag ha!

Martin
Twist Action Heroes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0