Då var det minsann lördag igen!

Olle är Göteborg för att DJ:a på en privat fest, så ikväll ställer jag mig i DJ-båset på Distortion ihop med Martin Rhyder, som annars är trummis i Malmöbandet Chains. Ska bli kul att se hur det slutar...!

Innan dess beger jag mig till KB för att kolla in galningarna i det gamla kultförklarade black metal-bandet Dark Funeral. Ska bli jävligt kul att se - mer om det imorgon...

Distortion

Med anledning av ovanstående gig tror vi att många av dem som lämnar KB efter konserten kommer att vara sugna på ännu mera metal, så ikväll på Distortion testas ett nytt koncept med BARA metal i alla dess former på stora dansgolvet, medan lilla dansgolvet kör blandad rock/hårdrock från 50-tal till nutid som vanligt. Ska bli roligt att se vad publiken tycker om detta upplägg!

Först av allt är det dock dags att duscha av sig baksmällan från gårdagens madness...

Ses ikväll!!!

Martin
Twist Action Heroes

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe såg dig på KB, du verkade inte ha det särskilt madness

2010-03-07 @ 00:38:18
Postat av: Martin

Haha, nä det förstår jag... Det beror på att jag var så full att jag var tvungen att luta mig mot väggen i Vinylbaren större delen av kvällen... Inte OK, haha!



2010-03-10 @ 00:22:50
URL: http://twistactionheroes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0